czwartek, 13 stycznia 2011

Salatka z makaronem ryzowym-rewelacja


Rewelacja!!!oj nie czesto takie cos slysze o salatkach z ust mojego m.Moj m,to czlowiek nie wymagajacy ,bo dla niego wszystko moze byc,byle byl to schabowy ,ziemniaki i buraczki ;))...wszystko inne typu:warzywa ,owoce i inne takie bzdury moga nie istniec....No i kiedy uslysze, ze salatka byla rewelacja i czy jest jeszcze???....no coz chciec wiecej???;)


Skladniki
  • paczka makaronu ryzowego-grubego,wstazki-przygotowac wg przepisu na opakowaniu
  • 1 cebula czerwona -pokroic w kostke
  • papryka zielona-pokroic w kostke
  • seler konserwowy-okolo pol sloiczka
  • 3 piersi z kurczaka-pokroic w kostke -usmazyc na oleju az do zarumienienia
  •  kukurydza-puszka
  • 3 jajka-ugotowac na twardo-pokroic w gruba kostke
Sos do salatki
  • glowka czosnku(nie byl ostry)przecisnac przez praske
  • 2-3 lyzki majonezu-winiary
  • jogurt-uzywam bardzo gestego jogurtu tureckiego firmy -namli
  • 2 lyzki musztardy
  • 1 lyzka sosu sojowego
  • sol,pieprz -do smaku
Wszystkie skladniki wymieszac-rewelacja!!!;))

10 komentarzy:

  1. Ewuniu sałatka wygląda bardzo smakowicie....na początku myślałam, że chodzi o makaron w kształcie ryżu i tak go szukam i szukam na zdjęciu:) pozdrawiam ciepło kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny przepis:) i na pewno smakuje, ze palce lizac:)

    OdpowiedzUsuń
  3. skoro mówisz, że taka rewelacja to pewnie trzeba ją wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka rekomendacja jest najlepszą zachętą do zrobienia Twojej sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję, ze druga połowa, to taki typowy polski mężczyzna pod względem wyżywniea,ja ma mam to szczęście, ze mój mąż jada ze mną prawie wegeteriańsko i z radością poznaje nowe produkty, kuchnie róznych krajów....Myślę, ze taka sałatka mogła zadowlić twoajego partnera, bo jaby nie było, było tam mięcho, do tego jajaka, kukurydza, majonez - a to przecież lubi każdy mężczyzna. Kombinuj dalej, moze uda Ci się poprzemycać coraz wićej fajnych warzyw i smaków. powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi byc rewelacyjna, zreszta skladniki bardzo zachęcają do zrobienia, tez takie sałatki lubię, całusy!

    OdpowiedzUsuń
  7. idealnie wybierasz dania pod mój smak, wiesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez lubię sałatki an zimno z makaronem! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak rewelacja to ja się na to piszę! lubię makaronowe sałatki wszelkiej maści

    OdpowiedzUsuń
  10. zapowiada się świetnie, tylko ten sos, jak dla mnie za dużo czosnku a i jajek pewnie więcej dodałabym :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za odwiedziny i pozostawienie komentarza,zapraszam ponownie:)